elisabethcaroline

Direktlänk till inlägg 30 november 2012

Every rose has it's thorn

Av Caroline Andersson - 30 november 2012 22:09

Nu måste jag bara skriva av mig lite! Ibland kan känslan att bo långt ifrån sin familj vara hemsk! Som det är precis just nu! Det är samtidigt skönt att ha ett eget liv och stå på fötter själv, men ibland önskar jag bara att man kunde krypa ihop i sina föräldrars famn och vara 3 år igen! Jag får en period två gånger om året då allt bara faller på en gång, det är nu till jul och så runt början på sommar tiden! Det känns som jag missar allt, att jag inte finns eller ställer upp! Min lillesyster växer så det är overkligt och jag missar det, mina kusiner växer som bara den och det missar jag också! Sen att inte få träffa min mamma och min pappa (tomas) varje dag är så sjukt sjukt sjukt jävla jobbigt! + min plast mamma, halv syskon osv. Men jag har valt att hamna där jag är idag och jag är absolut inte missnöjd med det, men jag vill kunna ringa till fars gubben och säga "släng på en kopp kaffe, jag kommer över" men det var snart 5 år sen jag kunde säga så. Det jag vill säga med det här är att min familj kan vara märklig, men jag skulle aldrig kunna önska mig en annan familj, för i mins ögon är det den bästa! Och det är tack vare alla dom Andersson och Ingberg jag kommit dit jag är idag! Jag har varit med om mycket! Både tårar, svek, glädje och skratt! Men jag har lärt mig något av det! Tack och lov!
Jag saknar min familj helt enkelt! Thats it! Jag vill just nu vara 3 år och krypa upp i mamma och pappas knä och bara stanna i deras famn tills jag vill känna mig vuxen igen! Nu vet ni, tack för prat stunden!

Åh så kvällen låt får bli poison-Every rose has it's thorn endast för den ger mig ett leende på läpparna!

/bitter 3 åring som vill till mamma och pappa

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Caroline Andersson - 5 januari 2013 04:04

Halloj! Nu känner jag verkligen att jag måste få ut lite ord! Det kan låta jävligt förirrande och ord kan blandas, men det är just precis min hjärna säger. Känner ni någonsin att ni har frågor som ni aldrig får svar på, eller känner ni att man sakn...

Av Caroline Andersson - 27 december 2012 23:56

Hejsan alla fina människor där ute! Jag har varit jätte dålig på att skriva, men ska försöka ändra mig! Nu när den gråa tiden är över här i Åre och det äntligen börjar komma lite snö så blir min vardag mer fartfylld! Senaste tiden så har jag åkt myck...

Av Caroline Andersson - 23 november 2012 10:30

Blev en liten paus igår, det var kaos på jobbet. Men nu är jag tillbaka igen. Fredag gott folk, det är alltid skönt med fredag ojämna veckor, det betyder att jag är ledig i helgen. Så nu vet ni det, jag är ledig varje ojämn helg. Hur ser era planer u...

Av Caroline Andersson - 21 november 2012 10:14

Hej gott folk och godmorgon. Jag har arit tvungen att fixa och dina här på jobbet, så har inte hunnit skrivit. Men nu har jag lite tid över, det har varit en stökig och stressig morgon för min del, men Shit happens. Hur ser eran dag ut? Men nu var ...

Presentation


Tjena, välkommen hit till mig. Caroline heter jag och är 20 år. Jag lever mitt liv i Jämtland tillsammans med min pojkvän och mina vänner. I min blogg kommer ni få läsa mycket om min vardag och mycket humor. Det kommer också bli mycket bilder. Gilla det e

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards