elisabethcaroline

Alla inlägg under december 2012

Av Caroline Andersson - 27 december 2012 23:56

Hejsan alla fina människor där ute! Jag har varit jätte dålig på att skriva, men ska försöka ändra mig! Nu när den gråa tiden är över här i Åre och det äntligen börjar komma lite snö så blir min vardag mer fartfylld! Senaste tiden så har jag åkt mycket skoter och bara haft myyys! Juste, god jul i efterskott!:) idag så bestämde jag och några vänner för att ge oss ut i skidbacken första gången på fyra år! Det var riktigt kul men om jag får säga det själv så håller jag migt till skoteråkning i framtiden! Haha. Just nu då så ligger jag i sängen och ska snart sova. Snö stormen vrålar utanför fönstret! Så jävla underbart! Äntligen får vi lite snö! Har i övrigt inte så mycket att skriva om, så bjuder på lite bilder! Sov gott alla som fortfarande är vakna! Jämtland hälsar!
/ Caroline ska dejta kudden

Presentation


Tjena, välkommen hit till mig. Caroline heter jag och är 20 år. Jag lever mitt liv i Jämtland tillsammans med min pojkvän och mina vänner. I min blogg kommer ni få läsa mycket om min vardag och mycket humor. Det kommer också bli mycket bilder. Gilla det e

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards